Veel gestelde vragen

Omdat we werken met gekoelde en beperkt houdbare producten geven we u veel mogelijkheden voor bezorging. We vragen u hier ook rekening mee te houden.

Wat als de bestelling bij u thuis aangeboden wordt en u bent niet thuis?

De eerste keer: Dit kan een keer gebeuren, u krijgt het volledige bedrag weer terug.
De tweede keer: We houden de verzending en retour kosten in op de teruggave. Onze kosten hiervoor zijn €12,10,-
De derde keer: U krijgt geen kosten retour, daarnaast worden uw gegevens op een zwarte lijst gezet. Het is voor u niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen.

We zijn ons bewust van de strenge maatregelen. Door dat alle producten weg gegooid moeten worden na een retour is dit voor ons een grote kostenpost. 
Om onze producten voor een eerlijke prijs te blijven verkopen moeten we deze ingrijpende maatregelen nemen.

De avond voor je bezorgdatum bieden wij je pakket aan bij post NL. Vanaf dat moment je pakket de eerste keer gescand wordt ontvang je een email met daarin de track and trace code.
Voor je verzending krijg je vanuit ons 2 e-mails met daarin een bevestiging van je bestelling en bevestiging van verzending.